סקירת לקוח
הלקוח הוא חברת שירותי AI ובינה מלאכותית שמוכרת מוצרים ושירותים ללקוחות דרך אתר החברה. למרות השקעה של אלפי דולרים בחודש בפרסום בגוגל ADS, הלקוח לא קיבל תמורה הולמת על ההשקעה ונאבק בהגדלת המכירות ופה אנחנו נכנסנו לתמונה.
הבעיות שזיהינו
הלקוח הגיע אלינו לאחר שכבר פרסם בגוגל עם חברות פרסום קודמות, אך לא השיג את התוצאות הרצויות. אנחנו התבקשנו לבחון את החשבון של הלקוח ואת הקמפיינים ולזהות את הבעיות וגילינו את הבעיות והחוסרים הבאים:
- חוסר באסטרטגיה ברורה
- טקטיקות טירגוט לא ממוקדות
- קהלי יעד פוטנציאליים שלא ממירים ועדיין רצים
- מבנה והיררכיה לא מסודרת של הקמפיינים
- מסרים שיווקיים לא יעילים
- הצעות בידינג לא מתאימות לסוג העסק
- ללא החזר על הוצאות הפרסום כלל (ללא מכירות כלל)
בנוסף, גילינו שנוהלו הרבה מאוד איוונטים והמרות שונות שלא קשורות בצד של האלגוריתם של גוגל, מה שיצר בלבול ואי סדר וחוסר קורלציה בין הרצוי ובין המצוי.
הכלים שהשתמשנו
הכלים שהשתמשנו בהם על מנת לעשות סדר בבלאגן הם:
- Google Analytics & Google Tag Manager: לניטור המרות, רימרקטינג, דוחות וניתוח דאטה.
- Google Keyword Planner: למחקר ביטויים מעמיק מאפס והיתכנות מחדש ביחד עם מחקר מתחרים.
- הכלי המוכר והטוב SEMRUSH: למחקר המתחרים ולמציאת ביטויי ה- Long Tail
- Assistant Tools: לבדיקה שהקודים באתר מותקנים נכון
- Hotjar: לניטור של פעולות המשתמשים באתר ושיפור אחוזי המרה
- ועוד כלים
האתגר שהיה לנו
האתגר היה להבין כיצד לטפל בבעיות ולבצע שינויים אפקטיביים בזמן קצר יחסית. היה צורך להחליט האם לתקן את הקיים או ליצור הכל מחדש בהתאם לאסטרטגיה.
הפיתרון
לאחר בניית אסטרטגיה ודרכי פעולה, החלטנו ליצור הכל חדש מאפס. המומחים שלנו התחילו בהחלת הפתרון.
- התקנה ובדיקה של כלי אנליטיקס: לאחר התיקונים, ווידאנו שכלי האנליטיקס עכשיו מותקנים נכון ומנטרים את המידע האמיתי בצורה נכונה.
- יצירת קהלי יעד: יצרנו קהלים מחדש לצרכי רימרקטינג.
- קמפיינים חדשים: יצרנו קמפיינים חדשים ברשת החיפוש במטרה להביא קהל יעד איכותי ולא רק לטובת תנועה לאתר. מיקדנו קהלי יעד פוטנציאליים בהתאם לשווקים ומדינות שחשבנו לנכון שאחוזי המרה שם יהיו גבוהים יותר ובהתאם לפעילות הלקוח.
- מחקר מילות מפתח: ביצענו מחקר מילות מפתח מעמיק מאוד ויצרנו סדרות מודעות תואמות למטרת כל אחד מהקמפיינים בצורה ייחודית ויעילה הרבה יותר.
- קמפיין רימרקטינג: יצרנו קמפיין רימרקטינג למיקוד קהל היעד שעזבו את האתר ללא ביצוע רכישה.
- הטמעה של הוטג'אר באתר – עשינו גם הטמעה של כלי החשוב הזה לניטור התנהגות גולשים, מפות חום, הקלטות גולשים ועוד.
- איכות דפי המוצר / שירות – בדקנו את איכות דפי המוצר / שירות של הלקוח וכבר בחודש הראשון ביקשנו מהלקוח ליישם כמה דברים לצורך שיפור אחוזי המרה.
- בדיקת היתכנות לגבי CRO – עשינו בדיקת היתכנות איך אנחנו עם הידע שלנו נוכל לעזור ללקוח לשפר דפי המוצר / שירות מבחינת conversion rate optimization יותר מעמיק.
תוצאה
באמצעות עבודה מקצועית ומדויקת, הצלחנו להתחיל להביא מכירות ללקוח הזה, מה שהלקוח הזה לא הצליח להשיג עם שתי חברות דיגיטל שהוא עבד לפני. כמו כן, הצלחנו להכפיל את כמות המכירות בחודש השלישי כבר ולשפר את כל היוזר user journey של האתר ולהביא אותו מאוד מהר לפאנל ממיר.
תיאור מקרה זה מדגיש את היכולת שלנו להניע צמיחה מאפס ולהשיג יעדי לקוחות אפילו לנישות ועסקים שלא הצליחו להביא שום תוצאות עד כה בפעילות הדיגיטלי שלהם
ביקורות מהלקוח (אמיתיות ואותנטיות בלבד!)
הלקוח פנה אלינו, כי כחצי שנה הוא עבד עם שתי חברות דיגיטל אחרות וזה לא הביא לעסק שלו אף לא הזמנה אחת אפילו. מאז שהתחלנו לעבוד, כבר בחודש השני התחילה זרימה של הזמנות. וזה מה שאנחנו מקבלים מאז ברמה יומית מהלקוח בוואטסאפ שלנו – הזמנות ומכירות.