גידול במספר לקוחות של חברת רילוקיישן והגירה למהנדסי הייטק

תוכן עניינים

סקירת לקוח

הלקוח שלנו הוא חברה המתמחה בשירותי רילוקיישן והגירה, הפונה למהנדסי היי-טק, אקדמאים ואנשי מקצוע אחרים הזקוקים לליווי של מומחים בתחום. על מנת לעשות את השינוי הגדול בחייהם בצורה קלה וחלקה הישורת הזה חיוני לאותו קהל יעד. הלקוח התמודד עם אתגרים גדולים להגיע ליותר קהל רלוונטי והגדלת העסק שלו, מה שהביא לקהל מצומצם של לקוחות פוטנציאליים בלי יכולת לעשות סקייל לעסק.

יעדים שהצבנו לעצמנו

  • הגדלת מספר הלקוחות והלידים הפוטנציאליים ללקוח
  • הגדלת חשיפה ליוזרים בעלי intent גבוה בנישת הרילוקיישן וההגירה
  • שיפור של אחוזי ההמרה תוך הפחתת עלות הממוצעת להמרה 
  • מיקסום הלקוחות הפוטנציאליים בתקציב קיים
  • סקייל והגדלת תקציב מבוסס ביצועים

אסטרטגיה שנקטנו להגיע ליעדים הנ"ל

מחקר ביטויים מעמיק וקהל יעד – ביצענו מחקר מקיף כדי לזהות ולהבין את הצרכים, ההעדפות וההתנהגויות של קהל היעד זה.

קמפיינים ממוקדים – הקמנו קמפיינים בגוגל אדס שיווקיים ממוקדים במיוחד לנישה זו תוך שימוש בנתונים דמוגרפיים רלוונטיים כדי להגיע למהנדסי היי-טק, אקדמאים ואנשי מקצוע אחרים לשירותי רילוקיישן והגירה.

תוכן שיווקי / שיפורים בקריאייטיב של המודעות  – יצרנו תוכן בעל ערך לקהל הזה המותאם לתת מענה לנקודות הכאב הספציפיות ולתחומי העניין של קהל היעד הזה. עשינו שיפורים בקריאייטיב של המודעות. עשינו ניתוח מעמיק ונתנו רעיונות לפיתוח קריאייטיבים מושכים חדשים. קריאייטיבים שמסבירים פנים בצורה הרבה יותר משכנעת של המותג שפונים לקהל היעד רלוונטי.

אופטימיזציה של דפי נחיתה – עשינו שיתוף פעולה עם צוות האתר של הלקוח על מנת לבצע אופטימיזציה של דפי נחיתה לחוויית משתמש טובה יותר אחוזי המרה גבוהים יותר.

ניתוח דאטה ואופטימיזציה – השתמשנו בתובנות מבוססי דאטה על מנת לנטר באופן שוטף את הביצועים של הקמפיינים ולבצע את ההתאמות הנדרשות בזמן אמת ברמה יומית לשיפור הביצועים.

תוצאות

הגדלת פניות / לידים – השגנו גידול של 74.28% בלקוחות פוטנציאליים ובלידים.

תנועה בעלת intent יותר גבוה -הגברנו את התנועה לאתר שמשכה בהצלחה יותר משתמשים בעל intent יותר גבוה, מה שהוביל לשיפור משמעותי באיכות התנועה וגם לכמות הלידים.

אחוזי המרה – אחוזי המרה השתפרו עם הזמן, מה שהופך יותר קליקים ללידים וללקוחות פוטנציאליים.

עלות לקליק – עלות לקליק ירדה משמעותית, מה שהופך את תקציב השיווק של הלקוח ליעיל ואפקטיבי יותר.

עלות להמרה – עלות להמרה ירדה משמעותית גם כן

שביעות רצון הלקוח – הלקוח היה מרוצה מאוד מהתוצאות ומהצמיחה המהירה של לקוחות פוטנציאליים.

לאחר 90 ימים, בהשוואה ל-90 הימים הקודמים, התוצאות היו:

  • כמות הפניות / לידים: גדלו ב-74.28% 
  • כמות העסקאות: גדלה כ-113% / משהו כמו פי פי 2.2+
  • שיעור ההמרה: גדל ב-20.42% שזה מרשים מאוד במיוחד שהצלחנו להביא הרבה יותר לידים ממוקדים ממקודם.
  • כמות ההקלקות: עלתה ב-44.72% שזה היה האתגר בתחום זה למצוא את קהל היעד המצומצם הזה.
  • עלות לקליק: ירדה ב-28.62% – אפילו שהלכנו על ביטויים הרבה יותר איכותיים ובכל מקרה לא ירדנו בעלות ממוצעת לקליק – שזה הישג גדול מאוד למחקר הביטויים ואסטרטגיה שלקחנו.

מטעמי פרט של הלקוח, הסתרנו את העלויות והסכומים מסיבות ברורות ולהל"ן, נתונים 100% לחלוטין אותנטיים ואמיתיים

* מספרים מוחלטים כגון: קליקים, חשיפות וכל מה שקשור למחירי המדיה מחקנו לשמירת הפרטיות של הלקוח
* תאריכי הזמן וכל הפרמטרים הינם אמיתיים ואותנטיים לחלוטין 100%

סיכום:

הגישה האסטרטגית שלנו התייחסה ביעילות לאתגרים העיקריים של הלקוח בהגדלת פניות לעסק שלו והגעה לקהל יעד רלוונטי שהיתה קריטית. על ידי מיקוד בקמפיינים ממוקדים וקהלי יעד, הגדלנו באופן משמעותי את הלידים והלקוחות הפוטנציאליים, שיפרנו את אחוזי ההמרה והפחתנו עלויות. תיאור מקרה זה מדגיש את היכולת שלנו להניע צמיחה משמעותית ולהשיג יעדי לקוחות אפילו לנישות צרות וייחודיות.

ביקורות מהלקוח (אמיתיות ואותנטיות בלבד!)

שיתוף באמצעות: